wtorek, 5 stycznia 2016

Śnieżna Sowa/ Snow Owl

Witam wszystkich w nowym roku :)
 
U mnie od paru dni pada deszcz :( dlatego zdecydowałam się ośnieżyć sobie dzień tworząc niestandardowego Scrapa :) Zainspirowana pięknymi pracami Joyce Kers postanowiłam zacząć tworzyć prostokątne Scrapy :) Oto pierwsze LO z serii śnieżnych zwierząt :)
In my Town raining from a couple of days :( so I decided to snown my day and  creating a  not standard LO :) Inspired by the beautiful works of Joyce Kers I decided to start making rectangular LO :) This is the first LO from series of snow-animals :)
 


Trochę zbliżeń/ Some closups
 



 
 
Moją pracę zgłaszam na śnieżne wyzwanie sklepu Ewa
 
 
Dodałam również sporo brokatu, który ma imitować blask śniegu w słońcu. Choć nie jest on mocno widoczny na zdjęciach, jest go na prawdę sporo :) Zainspirowało mnie mieniące wyzwanie Na strychu i górny lewy obrazek iście śnieżny :)
 
 
 
Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieje że odwiedzicie mojego bloga by zobaczyć kolejne ośnieżone zwierzątko :)
Thanks for looking. I hope you come back to visit my blog and see my next snow animal :)
 
Kasia -Aditu

9 komentarzy:

  1. Just saw your posting on FB and had to come visit your blog - this is so incredibly beautiful!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx Kathy :) I hope you come back sometimes to see another of my work:D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Cieszę się że się podoba :)

      Usuń
  3. Przepiękna praca :) Ostatnio coraz bardziej takie formy do mnie przemawiają tym bardziej
    podziwiam :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Sklep - Ewa .pl
    Pozdrawiam, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  4. omg ale cudo
    a ja tak kocham sowy :)
    dziekuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu-ewa.pl
    Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
  5. No po prostu wymiata i mrozi i oślepia swą bielą ta praca. BRAWO!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. You warm my heart to say i have inspired you to create such a stunningly beautiful work of art. Just gorgeous. I love your style.

    OdpowiedzUsuń