czwartek, 14 października 2010

Festiwalowo :]

Już niedługo bo 23. października w Krakowie odbędzie się Scrapfest :]



Co prawda aktualnie jestem pogrążona hen głęboko w najróżniejszych artykułach naukowych, gdzieś pomiędzy tłumaczeniem a zrozumieniem skąd co się bierze. Jednak mam nadzieje, że może jednak uda mi się znaleźć te trochę czasu by wybrać się do Krakowa :]
Zwłaszcza, że wczoraj ogłoszone zostały już pierwsze warsztaty, które mają się odbyć na zjeździe. Mnie najbardziej zachęcił ten kurs filcowania na mokro prowadzony przez Florę :D


Do tego kusi mnie by wziąć udział w konkursie na LO, choć to było by moje pierwsze dzieło tego typu xD
No i oczywiście organizowane jest również Candy, w którym można wygrać porządne pieniążki na swoje potrzeby scrapowe:]
Poczekamy, zobaczymy;p Mam Wielką nadzieję, że jakoś uda mi się wyrobić naukowo i się wybiorę:] Choć wyjazd na festiwal wiąże się z powrotem z znacznym powiększeniem zbiorów materiałowych produkcyjnych;p trzeba zrobić zapasy przecie na święta :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz