niedziela, 26 maja 2013

Kartka dla mamy

W końcu udało mi się ukończyć pudełko wiec cały komplet be problemu mogę umieścić na blogu :)
Kartka stworzona dla mamy z okazji jej święta :) Przy okazji również na konkurs Agaterii na Scrappassion. Dodatkowo sama kartka stworzona wg. mapki z blogu Rapakivi.

Papiery z Galerii Papierów. Wszystko utrzymane w tonacji beżu i zieleni. Konwalie na kartce rysowane kretkali akwarelowymi dodatkowo "wzmocnione" farbami akrylowymi.

 

Do kartki zrobiłam również pasujące pudełko bo niestety kartka ma długą drogę do przebycia.
Konwalie na pudełku rysowałam na ciemniejszym papierze i utrzymałam w stylu retro :)


Napis wycięłam z papieru wizytówkowego a następnie potraktowałam perłami w płynie 
 




1 komentarz:

  1. Ależ zatęskniło mi się za wiosną.. uwielbiam konwalie, a na karteczce wyglądają mega realistyczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń