piątek, 13 marca 2015

Dziewczęca kartka / Girly card - DT Paperbasic



Inspiracja dla Paperbasics tym razem z dniowym opóźnieniem. Czasem nie da się wszystkiego przewidzieć.
 
Paper Basics inspiration, this time with a day of delay. Sorry for that. Sometimes it is impossible to foresee everything.
 
Wiosna nadchodzi wielkimi krokami, dlatego dziś wiosenna kartka urodzinowa :)
Spring is coming, therefore today i have for you a  springs birthday card  :)
 
 
 
Moja skrzatka w roli głównej :) Jak zawsze pokolorowana kredkami akwarelowymi. Idealnie rozwesela kartkę :)
 
My drawing of a little Tot in the main role :) :) As always colorized with watercolor crayons.

 
Dodatkowo jako dekorację posłużyły mi przepiękne tasiemki z Paperbasics oraz mój ulubiony stempel.
 
In addition, I used as a decoration beautiful ribbons from Paperbasics  and my favorite stamp.
 
 

Mam nadzieje że wesoła Skrzatka rozweseliła i wasz piątek 13 go :)
I hope that the happy Tot cheered up also your Friday the 13th :)

Dodatkowo użyłam / I used :

- Papier Basic Grey Curling Ribbon
- Studio Light Paper Pad Design Nr. 10
- Papier Basic Grey RSVP Noise Maker
- Stempel Paperbasics
- Pearl Stips od  Kaisercraft

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz