poniedziałek, 15 czerwca 2015

Błękitno -Lazurowe widoki/ Blue - Azureus views

Witam wszystkich :)
W weekend postanowiłam uwiecznić wspomnienie wspaniałych widoków podczas nurkowania :)
Rysunek powstał na podstawie zdjęcia, które znalazłam w Internecie. Jedynie co to zmieniłam wygląd nurka tak by bardziej przypominał mnie ;p
Hi everyone :)
At the weekend I decided to immortalize the memory of the wonderful views while my last diving :) Drawing is based on the photos that I found on the Internet. The only thing that I changed is the look of a diver so that more looked like me ;p
 
 
Dodatkową warstwę tworzą mikroperełki i gel medium, które idealnie odzwierciedlają bańki z powietrzem :) W mikro perełkach genialnie odbija się światło :D
I create an extra layer with using a microbeads and gel medium that perfectly reflect the bubble with the air :)
 
 
 Do narysowania tego wspaniałego wspomnienia zainspirowała mnie grupa Sketch your Life założona przez utalentowaną Andree Gomoll. Wyzwanie polega na rysowaniu co najmniej raz w tygodniu w wybranym przez siebie dniu na zadany temat. Tym razem tematem było :" Co dziś robiłam"
To draw this wonderful memories inspired me group Sketch Your Life founded by a talented Andrea Gomoll. The challenge is about to draw at least once a week in their chosen day on a given topic. This tyme the theme was :"what i did today"
I hope you like it :)

Dodatkowo zachęciło mnie wspaniałe wyzwanie Anai na blogu Pomorze Craftuje zatytuowane "emocje".


Rysując swój wpis chciałam się zarówno podzielić z wami jak i uwiecznić emocje i uczucia, które mi towarzyszyły podczas tego wspaniałego przeżycia. Początkowe nurkowanie w kierunku ciemnej groty, w której jedynie co widziałam to odblaski na kombinezonie przewodnika, by po odwróceniu się spojrzeć w górę na przedostające się promienie słońca było tak niesamowitym zjawiskiem przepełniającym optymizmem i nadzieją. Dokładnie te uczucia chciałam przekazać wam w mojej pracy, mam nadzieje że choć po część mi się to udało :)

Pozdrawiam serdecznie
Cheers
Kasia-Aditu
 

 

 

4 komentarze:

  1. piękny! i bardzo dynamiczny obraz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo myumu :) Cieszę się że Ci się spodobał. Wielkie dzięki za komentarz i za odwiedziny :D

      Usuń
  2. Brak mi słów..., czuję przyjemny chłód wody patrząc na nią. Piękna praca! Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca:) na ścianie mogłabym mieć taka:)

    OdpowiedzUsuń