wtorek, 15 września 2015

Pierwsze Wyzwanie na Paperbasic :) / The first challenge for Paperbasic

 
Dzień dobry wszystkim :)
 
w końcu nadszedł ten dzień, na który wraz z całym teamem Paperbasic się przygotowywałyśmy i czekałyśmy :D Nasze pierwsze wyzwanie :D:D Jupi!!! :D:D  Tym bardziej dla mnie wyjątkowe, ponieważ w tym miesiącu ja zostałam koordynatorką :)
Finally it came that day, on which we together with the whole Paperbasic team were preparing and we waited :D Our first challenge :D:D Jupi!!!It is all the more special for me, because this month I became a coordinator :)
 
Tematem wyzwanie jest: "Ostatnie dni Lata" i jako pomoc stworzyłam również dla Was paletę z farbami :)
The theme of the challenge is: "The Last Days of Summer" and to help for you I also created a colour palette :)
 
A oto moja praca wyzwaniowa. Kolorowy LO ze zdjęciami brzuszkowymi mojej siostry, pełne słońca :)  
 
 
 

 
Jak zawsze wszystkie materiały znajdziecie w sklepie Paperbasic:)
As always, all materials can be found in the shop Paperbasic :)
 
Ja urzyłam te / I used:
Nasze wyzwanie trwa do 14go Października :) Po więcej informacji i inspiracji lećcie na bloga Paperbasic :) Piszcie jeśli będziecie mieć problem z niemieckim :)
Our challenge lasts until 14 October it :) For more information and inspiration go to Paperbasic's blog :) Write to me if you have a problem with the German I'll help :D
 
Pozdrawiam i do odklikania :)
Cheers,
Kasia-Aditu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz