piątek, 2 października 2015

Warsztatowy LO/ LO from workschops


Witam wszystkich :)
Długo się zbierałam, ale w końcu dziś mogę wam przedstawić wynik mojej pracy na wspaniałych warsztatach u Karoliny Witczak podczas Ogólnopolskiego Craft Party w Poznaniu :D
In the end, today I present to you the result of my work on the magnificent workshops run by Karolina Witczak during the Ogólnopolskiego Craft Party   in Poznan :D
 
 
Nie mogłam się powstrzymać i dodałam troszkę mazaków tu i tam. Dokleiłam również wspaniałe małe kwiatuszki, które znalazłam w Tytce stworzonej przez Alicję Musiałowską :D
I could not resist and added a little bit of doodles here and there. Also I stuck on a great little flowers, which I found in Tytka created by Alice Musiałowska :D
 
 
Spodobała mi się technika malowania tła własnoręcznie, na pewno nie raz do niej wrócę :D
I liked the painting technique own background, I'm sure I'll use it more often:D
 
Pozdrawiam serdecznie/ Cheers
Kasia-Aditu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz