sobota, 11 września 2010

Kartka Ślubna

W lipcu na ślub siostry ciotecznej stworzyłam kartkę pamiątkową.
Dość nietypowych rozmiarach bo 19x 17,5 Jednak rozmiar był dobrany tak by można ja było wstawić w ramkę i powiesić na ścianie.
Bazą kartki był prostokąt wycięty z różowego brystolu, którego brzeg przyciemniłam niebieskim i lila-różowym tuszem. Po czym dla uzyskania ciekawszego efektu, dodałam parę wzorów za pomocą farby plakatowej i stempli pożyczonych od siostry;p

Na to nałożyłam białą kartkę, której brzegi również przyciemniłam na niebiesko. Następnie nakleiłam papier z którego wybrałam fragment z piękną kamienicą. Parę młodą wycięłam z białego i czarnego brystolu. Ramkę oraz napis zakupiłam w sklepie Skrapieniac.pl :]

W środku nakleiłam biały papier na którym wpisałam życzenia. Dla lepszego efektu na wierzch, za pomocą wstążki doczepiłam kartkę z pergaminu z naklejoną kokardką :]

Do tego stworzyłam pasująca kopertkę ;D Znów do ozdoby ruszył mój nie zastąpiony dziurkacz z Na Strychu :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz