wtorek, 7 września 2010

Kolorowanie :]

Aktualnie powinnam siedzieć i się uczyć =_= , ale że ostatnio wciągnęło mnie kolorowanie na moim lapciu to oczywiście zabrałam się za kolejne bazgrołki ;p Oczywiście nie jestem jeszcze na tyle w tym wprawiona i zajmuje mi to sporo czasu, ale uchylę rąbka tajemnicy i powiem że od weekendu męczą się z kolorkami jednej ze starszych prac:]
Lineart można sobie ob lukać na deviancie. tytuł


Currently supposed to learn =_=,but that recently drew me coloring in graphics programs. So of course I took in another draftsmanship ;p Of course, I am not yet so in the practiced of me and it takes a lot of time. But repeals the curtain and say that since the weekend tired of coloring one of the older work:]
Lineart can be found on the dev tytuł

A oto jak wyglądają moje próby :)
Oczywiście jak ostatnio kolorki w Gimpie :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz