środa, 4 kwietnia 2012

Tabletowy eksperyment

Hejka, zaomniałam się Wam pochwalić że jakiś czas temu dostałam w prezencie swój nowiutki wspaniały tablecik graficzny :)
W poszukiwaniu dobrego sprzętu naczytałam się sporo wpisów blogowych i różnych komentarzy na specjalistycznych stronach. Koniec końców zdecydowałam sie na tablecik Wacom Bamboo :):)

oto moja pierwsza praca  powstała przy pomocy tego tablecika :)


rysunek pin up girl na podstawie obrazka znalezionego gdzieś kiedyś w sieci :)
kolorystykę i lekkie szczegóły nieco zmieniłam według swoich upodobań ;p



Mam nadzieje że teraz dzięki mojemu "Bambikowi" tworzenie wycinanek będzie szło w prędkości worpowej ;p
Pozdrawiam przed światecznie :)

PS: szybko donoszę iż  utrafiłam na lutowe wydanie nowego magazynu "WOMEN Alternative" gdzie tematem przewodnim jest styl  PIN UP. W numerze tym jest obszerny artykuł odnośnie PIN UP i najsławniejszego twórcy grafik tego stylu a mowa o Gilu Elvgrenie :)
W artylule tym można podziwiać orginał  grafiki, który został umieszczony na całej stronie :) Dla chentnych polecam WOMEN Alternatiw #1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz