piątek, 6 kwietnia 2012

Zaległości ciąg dalszy - zawieszki na wiecżór panieński

Wiosna sprzyja tworzeniu :) a ja w końcu zdecydowałam się opublikować coś z czym bardzo długo zwlekałam. Są to zawieszki- etykietki na wieczór panieński, który tworzyłam w zeszłym roku na wieczór Panieński swojej siostry.



Etykietki były w dwóch nie bardzo rózniacych się wzorach.


Nie mogłam sie zdecydować gdzie kokardka będzie wyglądałą lepiej ;p Pod biustem czy nad ;p



Kokardki szyłam ręcznie tak samo falbanki przy dekoltach i na dole. Cięzko się szyje takie maleństwa ;p Ale efekt jest uroczy :)

Oczywiście Panna Młoda musiałą sięwyrózniać, dlatego miała bardziej szczegółowy gorsecik w kolorach pastelowego różu i białego :)


Wszystkie części zawieszek zostały sycięte z tekturki a następnie oblkejone materiałem. Kolorystyka Wieczoru Panieńskeigo czarno-czerwona. Dlatego dziewczyny miały zawieszki w kolorze czerwonym z czarnymi dodatkami :) Od spodu podklejone są czarne agrawki, dzieki czemu łatwo było umieścić etykietkę na ubraniu :).

Fajny sposób na wyróżneinei sie w tłumie w klubie. Ja dodatkowo zakupiłam dla każdej dziewczyny opaski z czerwonymi rogami i rózowe z welonem dla siostry :)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa :) Komentarze zawsze zachęcają do dalszego działania ;]

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń