poniedziałek, 26 stycznia 2015

Mój My memory art journal

W zeszłym roku rozpoczełam swoja przygodę z Art jurnalingiem :)
Postanowiłam że najwyższy czas podzielić się nieco swoimi wspomnieniami.
Przez najbliższe parę piątków będę publikować strony z mojego Art Jurnala w którym wyscrapowałam wspomnienia, przeżycia i doświadczenia jakie mnie spotkały w 2014 roku :)

Last year I've began my adventure with Art journaling :)
And I decided that is  the right time to share some of my pages .
Over the next few Fridays I will publish a page from my art journals, in which I scrapover my memories, experiences and experiences that I met in 2014 :)




Podczas pobytu w Wiedniu udało mi się zakupić parę fajnych starych książek. Jedna z nich ze skórzaną okładką i pozłacanymi brzegami stron została przekształcona na mój Memory Art Jurnal :) 

While in Vienna, I was able to buy some cool old books. One of them with a leather cover and gilt edges of pages was transformed on my Memory Art Jurnal :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz