niedziela, 23 sierpnia 2015

Pastelowokolorowa Kleopatra/ Full of pastel colours Cleopatra

 
Hejka :)
 
Jak wam mija jeden z tych ostatnich weekendów wakacyjnych? Ja postanowiłam trochę potworzyć , udało się nawet rozłożyć się w ogrodzie i tam malować :D
What are you doing in this one of the last summer weekends ? I decided to create a little bit, and even I manager to sit in the garden and paint there :D
 
 
Poprzedni blejtram tak bardzo mnie zaskoczył, że postanowiłam stworzyć drugi do kolekcji :) Dodatkowo do powiększenia palety barw, a również tematu zainspierowały mnie wyzwania na 13 arts i Craft Molly.  Przedstawiam Wam kolorową Kleopatrę :)
Previous canvas surprised me so much that I decided to create another to collection :) In addition to extending the color palette and to choose the subject inspired me challenges on 13 arts and Craft Molly.
 
 
Swego czasu byłam wielką maniaczką Egiptu i wszystkiego co z nim związane:) Egipcjańskie  wzory są pełne harmonijnych wzorów geometrycznych, dlatego nie musiałam się długo zastanawiać nad tym co będzie głównym tematem pracy :D Wykorzystałam mój stary rysunek(klik klik), który nieco udoskonaliłam
Some time ago I was a big maniac of Egypt and everything what was connected with it :) Egiptians design are full of harmonious geometric schepes. Therefore I don't have to think a lot about that, what will be the main topic of work :D I used my old drawing (click click), which I changed a little
Tym razem również dodałam nieco perełek i mikro perełek, jak i pasty strukturalnej :)
This time I also added beads and micro beads, and the structural paste:)
 

 
Dodatkowo dodałam również nieco złotej farby. Zdjęcie robione w mocnym słońcu by było widać błyszczący efekt:)
In addition, also I added a bit of gold paint. Photo taken in strong sun to be seen glossy effect :)
 
 
 
Pare zdjęć z etapu tworzenia. Początkowo postać narysowałam na kartce, i zainspirowana wspaniałą pracą Gayle chciałam przetransferować ją na podobrazie za pomocą gelmedium.
Few pictures from the stage of creation. Initially I drew the character on paper, and inspired by the incredible work made by Gayle, I wanted to transfer it to the canvas by gel medium.
 
 
Niestety nie było to dobre wyjście. Całość była potwornie brudna, grafika nie przeniosła się w całości, a do tego warstwa gel medium nie pozwalała mediom akwarelowym zatrzymać się na płótnie. Na szczęście wybrnęłam z sytuacji ratując się farbani akrylowymi i białą Ecoline :)
  Unfortunately, it was not a good idea. The whole thing was terribly dirty, the graphics are not fully transferred, and layer of gel medium does not allow the watercolor media to holding on on canvas :( Luckily I came out of this situation with using acrylics and white Ecoline:)
 
 
 
Canvas submitted to the challenges 13Arts  #33 - "Geometric shapes and pastel colors"
 oraz Wyzwanie na blogu Craft Molly #35 Pełnia Lata
 and The Challenge on the blog Crafty Moly # 35 Full of Sommer

 
Przytulasy/ Hggs
Kasia-Aditu






 

1 komentarz: