czwartek, 5 lutego 2015

Eko-Vintagowa kartka Walentynkowa / Eco-Vintage Valentine's Day card



Witam wszystkich :) Oto czwartek i mój pierwszy twór dla DT Paperbasics :)
Ponieważ jak wszyscy wiedzą niedługo walentynki postanowiłam po raz pierwszy zmierzyć się z tym tematem i stworzyć dość nie typową Walentynkę :)



Hello everyone ;) It's Thursday so this is my first creation for Paperbasics DT ;)Because as we all know soon Valentine's Day I decided for the first time faced with this topic and create quite not typical valentine :)

   
Całość utrzymałam w odcieniach brązów i beżów.  Jedynie wnętrze serca w dziurce od klucza podkleiłam czerwonym papierem.

The whole is maintained in shades of browns and beige. Only the interior of the heart in the keyhole pasted of a red paper.



Dodatkowo z możliwością powieszenia jako mały ozdobny obrazek :D

In addition, with the possibility of hanging as a small ornate picture: D

 
 
 Primowe kwiaty możecie oczywiście kupić w Paperbasisc  :)
Ozdobna ramka i domek dla ptaszków pochodzą z CraftFun 

The Flowers from Prima you can buy by  Paperbasisc  :) 
 Decorative frame and birds home are from Craft Fun.

Mam nadzieje, że kartka wam się spodobała :D 
Miłego dnia i do jutra :) 

I hope you liked the card: D
Have a great day and see you tomorrow ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz